Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hlavní právní otázky v realitní praxi
Eliáš, Marek ; Mikulášek, Martin (oponent) ; Telec, Ivo (vedoucí práce)
Když se po roce 1989 u nás objevili první realitní makléři a kanceláře, šlo o profesi víceméně novou, v dobách socialismu neexistující. Od té doby uplynuly více jak 2 desítky let a bude zajímavé porovnat současný stav se sousedními zeměmi. Jednak nám blízkým Slovenskem a potom s Rakouskem, které patří k vyspělým realitním trhům. Zaměřím se na jednotlivé možnosti vzniku realitní kanceláře a jejich fungování ve všech 3 státech. Kritickému rozboru dále podrobím otázku právní odpovědnosti za škodu realitní činností a všechny získané poznatky uvedu do vzájemné komparace. Věnovat se budu také zájmovým sdružením realitních kanceláří a zhodnotím jejich postavení a funkci v jednotlivých zemích. Zajímavou částí práce bude zjištění veřejného mínění o povědomí veřejnosti o významu realitních služeb, k tomuto jsem zpracoval výzkum formou ankety.
Uvedení nové realitní kanceláře na trh
Holman, Pavel ; Merta, Petr (oponent) ; Ivanička, Koloman (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou uvedení realitní kanceláře na trh. Cílem je vytvořit návrh podnikatelského plánu nové realitní kanceláře Perníkové reality s.r.o., charakterizovat práci realitního makléře a popsat realitní trh, ve kterém bude realitní kancelář působit.
Výkon realitní činnosti
Plech, Martin ; Puchýř, Bohumil (oponent) ; Telec, Ivo (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problémem silných a slabých stránek realitního trhnu na území České republiky. Vymezuje základní pojmy a definice spojené s realitní činností. Analyzuje chyby realitních společností. Poskytuje prady pro předcházení chyb. Zveřejňuje statistické informace o realitním trhu. Získané data jsou statisticky vyhodnoceny a zpracovány do grafické podoby. Tyto získané údaje jsou určené pro praktické využití.
Marketingové aktivity společnosti působící na realitním trhu
Stupňánková, Tereza ; Veselá,, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami společnosti působící na realitním trhu. Úvodní část definuje pojmy z realitního a marketingového prostředí. Na ni navazuje analýza současného stavu, kde je představen subjekt a jsou zde provedeny analýzy trhu a marketingových aktivit subjektu. Dále jsou formulovány problémy vyplývající z provedených analýz a stanovení cílů řešení, je popsána metodika práce a interpretace výsledků marketingového průzkumu, který obsahoval otázky zaměřené na znalost subjektu a preference marketingových nástrojů. Z provedených analýz a výsledků marketingového průzkumu je vycházeno v návrhové části práce, kde jsou vypracovány návrhy vedoucí ke zlepšení marketingových aktivit subjektu. V analýze výsledků řešení jsou návrhy zhodnoceny a je zde uveden možný přínos pro subjekt.
Institucionální rámec realitní činnosti
Kselíková, Tereza ; Švancarová, Šárka (oponent) ; Telec, Ivo (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá pojmy z realitní praxe a osobami, které v této praxi působí. Práce poskytuje náhled na smlouvy využívané v realitní praxi a na jejich změny po přijetí nového občanského zákoníku. Pozornost je také věnována novým definicím některých pojmů souvisejících s realitním oborem, jak je vymezuje nový občanský zákoník. Práce mapuje změny v realitní činnosti v návaznosti na přijetí nového katastrálního zákona. Práce zkoumá aktuální vzdělanost realitních makléřů a možnosti dále se v tomto oboru vzdělávat. V rámci diplomové práce je také zpracován dotazník, který mapuje základní otázky z realitního prostředí. Dotazník je také zaměřen na připravovaný zákon o poskytování služeb realitních zprostředkovatelů.
Problematika organizace realitních kanceláří a jejich činností
Besedová, Karolína ; Šmahel, Milan (oponent) ; Klišová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma Problematika organizace realitních kanceláří a jejich činností se zabývá realitní činností a organizací realitních kanceláří na českém realitním trhu. Na základě teoretických poznatků je vypracován dotazník, díky kterému jsou navrženy změny pro zlepšení dané situace.
Vedení, řízení a výběr spolupracovníků v realitní oblasti
Togner, Ondřej ; Starnovský, Jan (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o práci managementu a výběru nových spolupracovníků v oblasti realitní činnosti. Cílem diplomové práce je porovnat, jestli práce managementu a výběr nových spolupracovníků v praxi probíhá v souladu s odbornou literaturou. Teoretická část je věnována základním pojmům nejen z oblasti managementu, výběru pracovníků, ale i oblasti realitního trhu. V praktické části je prostřednictvím třech různých výzkumů (dotazník, řízený rozhovor a osobní pracovní zkušenost) provedený sběr dat, jejich analýza a vyhodnocení. Na závěr je provedeno posouzení teoretické a praktické části, vlastní doporučení a závěry diplomové práce. Přílohu diplomové práce tvoří i manuál pro výběr nových pracovníků do realitní kanceláře.
Výkon realitní činnosti
Zejda, Jiří ; Vyhňáková, Michaela (oponent) ; Telec, Ivo (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je ukázka realitního prostředí po stránce odborné a právní. Začátek práce poukazuje na legislativní složku a organizace zasahující do vývoje zákonů souvisejících s tímto oborem. Definování realitního trhu z pohledu makléře, ale i konkurence a rozdílů na českém a slovenském trhu. Případová studie uvádí dva případy prodeje nemovitosti, kde v prvním případě se jedná o postup prodeje rodinného domu za běžných podmínek v případě druhém o prodej podílového vlastnictví v bytovém domě. Závěrem práce je dotazník. Výzkum zaměřený na úroveň poskytovaných služeb na českém a slovenském realitním zprostředkovatelském trhu.
Vliv reklamy na rozhodování při koupi nemovitostí
Vrlová, Iva ; Lukáč, Michal (oponent) ; Barňák, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem reklamy a marketingových kanálů, které používají realitní agentury na českém realitním trhu. V detailní fázi se jedná o definování jednotlivých druhů reklam a aktérů, kteří vystupují na realitním trhu jak mezi prodejci a nákupčími, tak i mezi zprostředkovateli. Pokud chce realitní agentura aplikovat nebo zvýšit prodejnost pomocí určité reklamy, je úkolem této práce zjistit, na jaké cílové skupiny se má použít určitý druh reklamy.
Marketingové aktivity nově vznikající realitní kanceláře
Polák, Martin ; Veselá,, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami nově vznikající realitní kanceláře. V první kapitole jsou definovány pojmy z marketingového a realitního prostředí. V další části je provedena analýza současného stavu, zkoumaný subjekt a jeho okolí je jsou zde rozebráni pomocí analýz marketingových aktivit. Poté jsou dle vyhodnocení analýz stanoveny problémy a zároveň se určí cíle k řešení těchto problémů, je zde stanovena metodika celé práce a také je zde rozebrán provedený marketingová průzkum, který byl zaměřen na získání podnětů pro návrhovou část a jeho výsledky. Ze všech uskutečněných analýz a marketingového průzkumu jsou postupně vybrány témata pro návrhovou část práce, jsou zpracovány návrhy vedoucí k vytvoření koncepce marketingových aktivit zkoumaného subjektu. Tyto návrhu jsou v další části práce vyhodnoceny a posléze určeny jejich konkrétní přínosy pro subjekt.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.